121. Jandarma Er Eğitim Alay Komutanlığı / Serinyol - Hatay

.

Hadise - Living In Dreams [Düm Tek Tek] Eurovision 2009 Şarkısı HQ Video ve Mp3 olarak

Hadise - Living In Dreams [Düm Tek Tek] {TRT Yılbaşı Özel - Eurovision 2009 Şarkısı}
------------------------------------------------
Düm Tek TekDüm Tek Tek
(Klip - HQ)(Klip-Alternatif)
Düm Tek Tek
(mp3 olarak)

5 Kasım 2007 Pazartesi

Herkese merhaba...

Evet arkadaşlar,
Mehtap şu kaldı, bu kaldı diye diye bitirdik acemiliği ve Serinyol'u - En azından siz ;) bitirdiniz -
Ben ilk yazıyı yazıyorum buraya ve sizlerde yeni gittiğiniz yerleri ve deneyimlerini bu blog aracılıyla paylaşırsanız 2 aylık birlikteliliğimizi sürdürmüş oluruz. Ayrıca yeni çekilen resimlerinizi de www.tinypic.com adresine upload edip linklerinizi de buraya yapıştırabilirsiniz.


Ben tabii arada bir bu siteyi değiştiririm ve yeni eklemeler yaparım. Benim diğer resimlerimi de fırsat buldukça buraya eklemeyi düşünüyorum. Umarım yeni gittiğiniz yerlerde rahat eder ve kazasız belasız hayırlı teskereler alırsınız...
Hepinize şimdiden hayırlı teskereler ve selamlar.
Not: Bana mail göndermek isterseniz ilhanist@gmail.com adresini mail için kullanıyorum.








17 yorum:

Unknown dedi ki...

ne kadar zor bir şey bu ilhan bey neyseki bizde çozduk işi sivile geldim abicim baya bi kilo aldık yine her yerde yemeye davet felan filan işte sizlerin nasıl geçiyor saygı ve sevgilerimle hayırlı teskereler oniki

Unknown dedi ki...

arkadaşlar size tavsiyem biletinizi erkenden alın ki sonradan yumurta biyere dayanınca sıkışmayın gorusmek dileklerimle bilgilerinize arz ederim.

ilhanist dedi ki...

sapol sağol sağol :)

Unknown dedi ki...

tabi arkadaşlara buradan yine seslenmek istiyorum telefonunu adresini aldığımız arkadaşlar arıyorum sürekli kapalı veya bu numara kullanılmamaktadır diyor yoksa bazı arkadaşlarımız bizi savmışlar mı? sonra demeyin aramıyor diye sağol...

Unknown dedi ki...

arkadaşlar çok önemli bi istihbarat aldım bu istihbaratı duyunca sizde çok şaşıracaksınız çünkü ben duyunca çok şaştım özellikle 121.j.e.e.a. kalacak olan arkadaşlar benden istihbaratı alabilirsiniz çünkü en çok sizi ilgilendiren bi mevzu

ilhanist dedi ki...

hayırdır inşallah, gerilim yapma şimdi şen kasap :) Mevzu ne?

Unknown dedi ki...

baba gerilim yapmaya gerek yok ama biraz istihbaratım var doğru ve gizli kalması gerekli ama siz vardınız galiba serinyola neyse baba daha yatar

Unknown dedi ki...

arkadaşlar siteye olan yoğun ilginizden oturu hepinizin tek tek bi yerlerini sıkmak istiyorm harbiden diyorm yani yazık abi yaa bizde dost bildik bilmem ne ettik

ilhanist dedi ki...

naapalım selçuk kardeşim, kötü kadro bunlar. Beni ilk günden Murat (yazıcı) yanına aldı valla. işi öğretmeye başladı. Alay bomboş, diğerlerine de ne kadar angarya varsa iteliyorlar. bizim bölükten 13 kişi kalmıştı, sadece 3 tanesi 12 de kalacakmış. Depocu, koğuşcu ve yazıcı olarak. Benim yazıcılık işi kesinleşti. Sadece 12 olup olmayacağı belli değil ;) Ee sen van'a varınca yazıver bari selçuk diğerleri vefasız çıktı ! (maalesef)

ilhanist dedi ki...

İşler değişti baya burada... benim yazıcılık işi olmadı (daha iyi) ve 2. bölüğe verdiler beni Kantinci olarak. Rütbeli cafetaryasına geçmeye çalışıyorum bakalım. Bizim yeni kadrolardan kimse 12. bölükte kalmadı. herkesi kura ile dağıttılar. Ben de kantinci seçimlerine girip kantinci olduğum için kura çekmedim. 2. bölüğe vermişler geçtim 2 gündür yeni bölüklerimizdeyiz. Gayet güzel herşey...

ilhanist dedi ki...

ben rütbeli kafetaryasındayım (gayet memnunum), Osman Tetik ( Dolap Osman) 11. Bölüğün çaycısı, Mustafa Eski (Yaratık), 8. Bölüğün yemekhanecisi oldu

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar merhaba. Ben Nuri KOLİP. Nasılsınız. Ben şu an ŞIRNAK\ULUDERE\ORTABAĞ'dayım. Hepiniz kendinize iyi bakın.

ilhanist dedi ki...

Herkese iyi bayramlar...

piranhaa dedi ki...

ilker tanyeli 20 gün sonra ordayim hayırlısıyla Nevsehirli..

Adsız dedi ki...

selamün aleyküm ankaradan fatih ben merak ettigim tek sey meslek seçimlerine katılanlar ne kadar acemi birligi yapıolar 88/4 hatay-serinyol 460 12 aralık aksam saat 5...saygılarımı sunarım...ankaradan selamlar

MeleesYasko dedi ki...

Nişanlım Hatay/serinyolda 89/2 ve 2.tabur. doğu timi olarak eğitiyorlarmış. ama meslekçi seçebilrlermiş.kesin seçilmesi için ekstra bir şey yapması gerekir mi? =(

Adsız dedi ki...

benm sözlümde hatay serinyolda yapıyor şırnak veya hakkariye gtme olasılığı varmış ağlıyorum duyduğumdan beri:( şafak 455 çok yeniyiz doğuda telefon veya çarşı izni olmuomuş sanırım naparım ben :( yardımcı olurmusunuz çok merak ediorum iyimi yeri üzülürüm die söleemz bana bilirim. güneş bizim içinde doğar elbet ..

Google Earth ile Uzaydan Serinyol ve Hatay'ı anlatan video

Hatay Belediyesinin hazırladığı 5 dakikalık video'yu BURADAN indirebilirsin...

Videoyu izlemek için VLC player'ı tavsiye ederim. Vlc player'i de
BURADAN indirebilirsin...


Videoyu izlemekte sorun yaşıyorsan bilgisayarınızda ki Codecler eksik demektir. Codecleri de BURADAN indirebilirsin...


Image and video hosting by TinyPic
 
I heart FeedBurnerSubscribe in a readerSubscribe in a readerAdd to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineSubscribe in RojoAdd ~~~~ Tüm diziler burada (LOST, Heroes, 24, vb)~~~~ to Newsburst from CNET News.comAdd to My AOLSubscribe in FeedLoungeAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Attensa